آموزش علومآموزش علوم هفتم
موضوعات داغ

کلیپ دو زبانه- علوم هفتم فصل دوم

کمیت های اندازه گیری به زبان انگلیسی

مغز دو زبانه ها دیرتر پیر می شود.

فواید چند زبانه بودن یادگیری زبان های متعدد و افزایش تمرکز
فواید چند زبانه بودن

️افرادی که به دو زبان یا بیشتر سخن می گویند روند پیری مغز در آنها کندتر است و توانایی استدلال، حافظه، مهارت های شناختی و سرعت تفکر در آنها با افزایش سن حفظ می شود.

چند زبانه بودن و تقویت مهارت های ارتباطی
کودکان چندزبانه در مقایسه با کودکانی که فقط یک زبان بلد هستند، بیشتر در معرض تجربیات اجتماعی متنوع قرار می گیرند. در نتیجه کودکان چندزبانه اغلب نظرات و ایده های افراد را بهتر درک می کنند و در ارتباط برقرار کردن با دیگران می توانند افراد تاثیرگذارتری باشند.

«کیثی کینزر» (Kathy Kinzer) دانشیار دانشگاه کورنل می گوید:برای بهره بردن از این مزایا، اصراری نیست تا کودکان به طور کامل دوزبانه شوند و کودکانی که صرفا به طور مداوم در معرض یک زبان دوم قرار دارند هم به خوبی ایده ها و نظرات را درک می کنند.

توانایی در نظر گرفتن دیدگاه های مختلف یکی از ویژگی های کلیدی در ارتباطات است. کسی موفق است که بتواند در شرایط مختلف، از روابط شخصی گرفته تا محیط های کاری از این ویژگی¬ها استفاده کند.

حال که با مزایای چند زبانه بودن آشنا شدیم بهتر است آن را با زندگی روزمره مان نزدیک کنیم. یکی از پیشنهادات ما بیان اموزه های علمی و مزالب کتاب های درسی به زبان های مختلف است. یکی از نمونه کارهای زبان اصلی توسط دوست عزیزمان خدمت شما ارائه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا